چندین عنوان تأیید شده توسط Steam Deck استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس وضعیت ، Halo Infinite و Gears 5 هنوز ناسازگار است

چندین عنوان تأیید شده توسط Steam Deck استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس وضعیت ، Halo Infinite و Gears 5 هنوز ناسازگار است

 Steam Deck علیرغم ایراداتش  ثابت کرده است که راه اندازی موفقی برای Valve داشته است . بسیاری از بازی‌ها در حال حاضر به درستی سازگار هستند، اما تعداد مساوی از بازی‌ها به دلایل حجم زیاد بازیها هنوز پشتیبانی نمی‌شوند.

 

در یک به‌روزرسانی خبری که اخیراً در Steam منتشر شده است، استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس لیست عناوین پشتیبانی‌شده و غیرپشتیبانی‌نشده در جدیدترین دستگاه Valve را تأیید کرد.  Psychonauts 2 ، Hellblade: Senua’s Sacrifice، Battletoads، و Max: The Curse of Brotherhood در حال حاضر با برچسب "تأیید شده" (بالاترین سطح برای سازگاری) برچسب گذاری شده اند.

 

Sea of ​​Thieves، Forza Horizon 5، Forza Horizon 4، Quantum Break و State of Decay تحت وضعیت «قابل پخش» برچسب‌گذاری شده‌اند، به این معنی که این بازی‌ها می‌توانند با برخی تغییرات و تنظیمات جزئی کار کنند. در نهایت، Halo: MCC، Halo Infinite، Gears 5 و Microsoft Flight Simulator به دلیل عدم پشتیبانی ضد تقلب، تحت برچسب "Unsupported" برچسب گذاری شده اند.

 

نکته اصلی این است که Xbox Game Studios فرآیند یکپارچه سازی این بازی ها را به استودیوهای جداگانه واگذار می کند، بنابراین پشتیبانی از بازی هایی که در حال حاضر پشتیبانی نمی شوند ممکن است پایین تر از این باشد. با این حال، بهترین کار این است که طرفداران فعلاً منتظر بمانند .

کلمات کلیدی :

Steam Deck

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1816

خبرنامه بازی ها

گالری